Veron.

图片未经允许禁止转载🚫不回答造型问题,不接受挑刺指点,禁止抄袭服装版型/假发造型/妆面造型

𝓘𝓷𝓼𝓪𝓷𝓮 .


Hazbin Hotel 

Human Alastor


Hello it's nice to meet you

你好,很高兴见到你

Can you tell me where I am?

你能告诉我 我在哪吗

I don't know how i got here

我不知道我是怎么到这的

But I think I'm starting to understand

但我想我逐渐开始明白了

I don't belong among the angels

我不属于天使之列

And baby that's just fine with me

但宝贝 这对我来说挺好

The things I did up there were high school

我在上边做的那些事 只是高中的小程度

But now I'm going for my degree

但我现在要去攻读学位了

Hey. Sorry but you just got in my way

抱歉 你挡了我的路

I promise,honey,I can feel your pain

亲爱的 我保证我能感受到你的痛苦

And maybe I enjoy it just a little bit

也许我会很享受 只是一点点

Does that make me insane?

这说明我是个疯子吗

Haven't been the same since I expired

从我死后就变得不一样了

Doesn't mean that I plan to retire

但这并不意味着我打算退休

And now I have the power to bathe all of you in entertaining fire!

现在 我有能力让你们所有人沐浴在烈焰中!


Human Alastor @Veron.公子白

📸 @年华_PAC

staff @ 电灯泡


🌟请讲手机亮度调到最大观看🌟

搭配alastor的个人曲《insane》效果更佳

文案是insane的歌词

是想要锻炼一下自己的表现力,结果发现自己的表现力还是不够…😢

但是拍疯批ala生前真的很快乐😎

感谢年华老师再一次陪我瞎搞,感谢阿泡老师光着膀子给我喷血浆(?

因为很适合万圣节🎃

所以决定万圣节发🎃

😈🎃happy Halloween🎃😈

评论(16)

热度(1761)

  1. 共57人收藏了此图片
只展示最近三个月数据